Jaaroverzicht 2014

Het jaar 2014 loopt teneinde. Het was weer een succesvol schrijfjaar met bijzondere bundelpublicaties, heuse optredens en veel leerzame schrijfmomenten en -ontmoetingen.

OptredensDSC06260

In februari mocht ik een aantal van mijn 120 woorden verhalen voorlezen in De Pas in Heesch. Samen met een aantal andere schrijvers hadden we een 120 woorden middag. Een mooi opstapje naar het optreden in juli tijdens Fabriek Magnifique, het jaarlijkse Cultuur & Food festival in Veghel.

Bundels

Dit jaar werden 5 van mijn verhalen gepubliceerd in 4 bundels!
bundels-2014
De Wraak van het Universum in Karma van Calami.

De Eerste Keer dat ik 30 werd en Omslag in Monuments Of Life 3.

Kronkels in Insomnia van Uitgeverij LetterRijn.

Kleine Handen, Grote Gebaren in Het Gebaar van Godijn Publishing.

10300297_10152501099251803_4656118049937282687_nActiviteiten

Tussendoor bleef ik natuurlijk cursussen en workshops volgen, want een schrijver is nooit uitgeleerd. Dit jaar nam ik deel aan de evenementen Schrijf! en de middag van het kinderboek. In Den Haag volgde ik de cursussen Schrijftraining en Korte Verhalen bij Dé Hogeweg. Voor komend jaar staat al een korte cursus Columns op de planning.

En natuurlijk verbleef ik deze zomer 5 dagen in Frankrijk met een tiental andere schrijvers om lekker te schrijven. Fijn zulke gerichte schrijftijd en zeker voor herhaling vatbaar.

Wie weet wat 2015 weer zal brengen …